1. فروشگاه اینترنتی اورسا رابط میان خریدار و تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاهامی باشد.  درکنار هر کالا نام تامین کننده اصلی کالا ذکر شده است و خریدار، کالای موردنیاز خود را براساس اطلاعات و خدمات مکمل ارائه شده از سوی تامین کننده کالا خریداری می نماید.
  2. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها قیمت‏‌های خرده فروشی است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله خود تامین کننده و کلیه نمایندگی های او به صورت یکسان رعایت می گردد.
  3. مدت زمان تحویل کالا که در مشخصات مربوط به هر کالا ذکر می­گردد، براساس شرایط ذکر شده از سوی تامین کننده کالا بوده و ملاک محاسبه روز کاری هفته است.
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس اعلام هر تامین کننده درکنار کالای او ذکر شده و به وسیله خود تامین کننده مربوطه انجام می شود
  5. درخصوص کالاهایی که نیاز به نصب دارند، نصب به وسیله تامین کننده انجام شده و مبلغ آن براساس تعرفه ای که تامین کننده برای آن مصوب نموده و یا به صورت درصدی از قیمت کالا است که محاسبه شده و در فاکتور مشتری درج می گردد.
  6. پردازش سفارشاتی که درایام تعطیل دریافت شده اولین روز کاری بعد خواهد بود.
  7. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در درج اطلاعات در فرم سفارش کالا باشد به عهده خریدار می باشد.
  8. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش می‌‏شوند.روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.
  9. اورسا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در انبار مرکزی اورسا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای اورسا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
  10. حمل کالا در این مجموعه با توجه به انتخاب مشتری می تواند باربری یا تیپاکس و یا روش های موجود در سایت باشد و با توجه به نوع انتخاب مکان تحویل می تواند انبار باربری یا درب منزل باشد و در  درصورتی که نیاز به خدمات ویژه برای تحویل کالا در محل مورد نظر خریدار باشد باید حتما قبلا هنگام تماس واحد لجستیک با خریدار، درخصوص آن هماهنگی انجام شود.
  11. در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به تایید مشتری برسد و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست توسط فرد تحویل گیرنده امضاء گردد. لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده در فرم سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است. 
     

     

رویه های انصراف از خرید کالا یا بازگرداندن کالا:

  1. مشتری پس از تایید سفارش خود و پرداخت مبلغ آن، برای کالاهایی که سفارش ساخت نباشند، تا هفت روز کاری حق انصراف از قبول سفارش را دارد . اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به مقصد او حمل شده باشد درصورتی حق انصراف جاری خواهد بود که بسته بندی کالا باز نشده و کالا مورد مصرف قرار نگرفته باشد.
  2. با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده در اورسا برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید یا تکمیل می گردند. یعنی تولید کننده براساس درخواست خرید مشتری کالا را با رنگ و سلیقه مشتری تولید می کند و کالا قابل فروش به فرد دیگری نیست. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست درمورد کالاهایی که سفارش ساخت نیستند، یعنی کالا درانبار اورسا یا تامین کننده وجود دارد. انصراف از خرید کالا تا قبل از پروسه حمل کالا به مشتری مورد قبول است و وجه پرداختی مشتری به طور کامل برگشت داده خواهد شد.
  3. هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده کالا را بررسی و دریافت کند. بدیهی است دریافت کالا و تایید فاکتور به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید اورسا نیست.
  4. درصورتی که سفارش (اعم از کالای سفارش تولید یا کالای غیر سفارشی) به مشتری تحویل شده باشد و براساس فاکتور تحویل و تایید مشتری، کالا کاملا سالم و بدون هرگونه عیب و نقص بوده، انصراف مشتری مورد پذیرش نیست و بازگشت کالا منوط به کسر 30 درصد از مبلغ کل کالا خواهد بود و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.
  5. درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد میتواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا،  براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده  نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالات فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود.
  6. درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده اورسا خواهد بود.
  7. درمورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که رنگ کالا درمونیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. درخصوص مغایرت رنگ کالا نیز معیار تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر در همان رنگ نخواهد شد. لذا قبل از خرید با مشورت با پشتیبان خرید خود از انتخاب رنگ کالا اطمینان حاصل نمایید.
  8. درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده اورسا خواهد بود.