آموزش

چرا در خرید صندلی نظری نباید تردید کنیم؟

گروه صنعتی نظری یکی از برندهای معتبر و خوشنام در میان تولیدکنندگان انواع مبلمان اعم از اداری و خانگی است. میز، صندلی و مبل های نظری در اماکن گوناگون اداری، تجاری، آموزشی و مسکونی استفاده می شوند. امروز به معرفی این برند اصیل ایرانی می پردازیم. اگر شما هم به دنبال خرید صندلی نظری هستید، به حسن سلیقه تان تبریک می گوییم.

آشنایی با گروه صنعتی نظری

گروه نطری

شرکت نظری در سال 1338 فعالیت خود را آغاز کرده و امسال شصتمین سال حضورش در صنعت مبلمان است. این مجموعه ابتدا اقدام به تولید تخت های ورشو، جالباسی، گهواره و صندلی نمود. در ادامه با توسعه فعالیت ها و پیشرفت در عرصه صنایع فلزی برای نخستین بار در کشور نیمکت و صندلی هایی تولید کرد که در آنها از تلفیق فلز و پلاستیک استفاده شده بود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فریدون نظری منش (بنیانگذار شرکت نظری) در سنین نوجوانی کارگاهش را راه اندازی کرد. وی که پیشتر در کارخانه بزرگ ارج کسب تجربه کرده بود، کارگاهی کوچک در خیابان گمرک شهر تهران ایجاد نمود. نخستین تولیداتش گهواره های فلزی و تخت خواب هایی از جنس ورشو بود. سپس به تولید جالباسی فلزی و در ادامه صندلی فلزی پرداخت.

پس از گذشت شش دهه امروز شرکت فلز پلاست نظری از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته بهره می برد. تجهیزاتی که باعث شده بتواند تولیدات زیادی داشته و پاسخگوی نیاز مشتریان داخلی و خارجی باشد. برند نظری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صندلی نه تنها در ایران بلکه در منطقه جنوب غربی آسیاست. این شرکت با استفاده از تکنیک های مدرن محصولات متنوعی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. امروز میز، صندلی، نیمکت و مبلمان برند نظری در محیط های اداری، تجاری، آموزشی، رستورانی، بیمارستانی، ورزشی و … استفاده می شوند. از همین رو هر روز افراد گوناگونی جهت خرید صندلی نظری به فروشگاه ها و سایت های این حوزه مراجعه می کنند.

گروه صنعتی نظری از طرف مجموعه ورزشی آزادی مورد تقدیر قرار گرفته است. این تقدیر به علت کیفیت مطلوب صندلی های استادیوم یکصد هزار نفری آزادی است. این صندلی ها از تولیدات نظری هستند. این شرکت همچنین جوایز و افتخارات دیگری نیز کسب کرده است.

خرید صندلی نظری چه مزایایی دارد؟

 

صندلی نظریگروه صنعتی نظری و محصولات آن دارای ویژگی های ممتازی هستند که شما با خرید آنها از جمله خرید صندلی نظری از این ویژگی ها و مزایا بهره خواهید برد.

تنوع بالا

صنایع تولیدی نظری انواع مبلمان اداری، چندمنظوره، رستورانی، خانگی، فضای باز و استادیومی را به بازار عرضه می کند. محصولات گروه نظری تنوع بالایی دارند. این تولیدات در طرح ها، ابعاد و رنگ های متنوعی ساخته می شوند. به گونه ای که امروز تنوع محصولات نظری بیش از 300 مدل را در بر می گیرد. مدل هایی که برای کاربردهای گوناگون مناسب هستند. علاوه بر آن رضایت سلایق و نظرات مختلف را تامین می کنند. اگر به دنبال تنوع بالای مدل و طرح و رنگ هستید، برای خرید صندلی نظری اقدام کنید.

تولید داخلی

صنایع تولیدی نظری از جمله تولیدکنندگان معتبر ایرانی و خوشنام در زمینه تولید انواع صندلی و مبلمان است. خرید صندلی نظری مانند خرید از سایر تولیدکنندگان ایرانی به رشد اقتصاد کشور کمک می کند. همچنان که حمایت از کارگران و تولیدکنندگان وطنی نیز می باشد. علاوه بر آن محصولات ایرانی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی از جمله محصولات چینی کیفیت مطلوبی داند. قیمت آنها نیز بسیار مقرون به صرفه است.  

کیفیت مطلوب

تولیدات نظری کیفیت مطلوب و قابل قبولی دارند. حتی در سال های اولیه فعالیت این مجموعه یکی از تولیدات آن با استقبال مواجه شد. صندلی مدل استیل کروم با پایه آبکاری گالوانیزی یکی از اولین محصولات گروه نظری بود. این صندلی ضد زنگ و کف و پشتی آن چرمی بود. از آنجا که در آن دوران مشابه این صندلی در بازار وجود نداشت، استقبال زیادی از آن صورت گرفت. صنایع نظری کیفیت محصولات خود را طی دهه های گذشته و تا به امروز نیز حفظ کرده است. بنابراین در هنگام خرید صندلی نظری نباید زیاد نگران کیفیت باشید.

معتبر و دارای سابقه طولانی

شش دهه فعالیت پشتوانه محصولات صنایع نظری است. این مجموعه در طی فعالیت خود همواره جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها را از کشورهای پیشرو در این صنعت وارد کرده است. تا به این وسیله کیفیت و در نتیجه اعتبار حرفه ای خود را حفظ نماید. شما با خرید صندلی نظری در واقع به شصت سال اعتبار و تجربه اعتماد می کنید.

تنوع مشتریان

صندلی نظریکیفیت و کمیت بالای تولیدات گروه نظری باعث شده که در دهه های گذشته محصولات این گروه توسط تعداد زیادی از سازمان های دولتی، ادارات، بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها، فرودگاه ها، استادیوم ها، سالن های ورزشی، رستوران ها، کافه ها، سالن های اجتماعات، مطب ها و … مورد استفاده قرار بگیرد. این تنوع مشتریان موید رضایت و استقبال آنها از تولیدات نظری است.

عرضه در سراسر کشور

کیفیت محصولات نظری باعث شده که فروشگاه های و نمایندگی های متعددی در سراسر کشور، تولیدات آن را عرضه کنند. ده ها فروشگاه اینترنتی را نیز باید به این موارد افزود. بنابراین اگر قصد خرید صندلی نظری را دارید، نگران نباشید. در هر جای ایران که ساکن هستید می توانید از طریق عرضه کنندگان معتبر اقدام به خرید صندلی نظری نمایید.

تولیدات گروه صنعتی نظری

محصولات خانگی و رستورانی

شامل انواع مبلمان چند منظوری، مبلمان رستورانی، صندلی، صندلی رستورانی، صندلی کانتر جک دار، صندلی کانتر پایه ثابت و میز

محصولات اداری

شامل انواع صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، صندلی اپراتوری، صندلی کنفرانس، مبلمان اداری و میز اداری

محصولات فضای باز

شامل انواع مبلمان فضای باز، صندلی فضای باز، تخت استخری، تاب و میز فضای باز

محصولات استادیومی

شامل انواع نیمکت استادیومی و صندلی استادیومی

محصولات آموزشی

شامل انواع نیمکت آموزشی، صندلی آموزشی و ست آموزشی

لوازم جانبی

شامل چتر، میز ترولی، روشنایی و جالباسی

برای خرید صندلی نظری چه کار کنم؟

فروشگاه اینترنتی اورسا، ارائه دهنده ده ها صندلی از برندهای معتبر ایرانی، مفتخر به عرضه تولیدات گروه صنعتی نظری است. چنانچه قصد خرید صندلی نظری را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اورسا در قسمت “برند” وارد بخش اختصاصی محصولات برند نظری شوید. در آنجا می توانید تصاویر و قیمت صندلی های نظری را مشاهده کرده و بررسی نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *